Isnin, 4 April 2011

Program demi program....









Terlebih dahulu blogmaster ingin memohon maaf atas lama sangat tak 'update' blog nih...adakala terlupa, adakalanya juga tengah fikir apa bahan nak letak dalam blog ini. Lama tak 'update' akhirnya kena 'sound'(tegur) dengan Mudir sekolah, baru kalut nak cari bahan. InsyaAllah, blogmaster janji selepas ini akan selalu memasukkan berita-berita terkini, program dan yang berkenaan dengannya, ada juga tazkirah ataupun cerita-cerita menarik untuk dikongsi bersama demi menjadikan kita semua insan kamil yang bertaqwa kepada Allah S.W.T. dalam apa jua keadaan.

Impian untuk melihat anak-anak muda menjadi Insan / Masyarakat Madani amatlah tinggi dan adalah menjadi target SERI Al-Ummah ini untuk melahirkan insan bertaqwa selaras dengan slogan "Ke Arah Pembentukan Insan Soleh".

Program-program yang telah berjalan dan yang akan dilaksanakan adalah untuk melahirkankan anak-anak yang lasak, berhemah tinggi, berbudi pekerti mulia, berakhlak soleh dan solehah, berwawasan dan berani menempuh cabaran zaman serba moden ini.

Blogmaster berharap anak-anak yang masih belajar ataupun yang telah menjadi Alumni SERI Al-Ummah sentiasa menjadikan blog ini sebagai tempat persinggahan, mengorek ilmu yang ada diselitkan di dalamnya dan jadikan ia tempat berdiskusi yang ilmiah.

Selain daripada blog ini, SERI Al-Ummah akan mengaktifkan akaun FB SERI Al-Ummah. Akan diumumkan kemudian, insyaAllah.

Akhir kata, jadilah insan bertaqwa yang membentuk peribadi soleh dan kejayaan akhirat dijadikan matlamat utama.




Tiada ulasan:

Catat Ulasan